.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارتباط نزديك استاندار گلستان با دولت رفع مشكلات را تسريع مي‌كند

دبير حزب موتلفه اسلامي استان گلستان گفت: ارتباط نزديك استاندار جديد گلستان با دولت و شخص رئيس‌جمهور، رفع مشكلات را تسريع مي‌كند.

سيد حسن سيدي افزود: استان گلستان توانمندي‌ زيادي در بخش‌هاي اقتصادي، كشاورزي و منابع طبيعي و گردشگري دارد كه بايد بيشتر به آن توجه شود.

وي تصريح كرد: اقدامات زيادي براي پيشرفت و توسعه استان در چهار ساله دولت نهم در سطح استان انجام شده انتظار مي‌رود استاندار جديد با شناخت ظرفيت‌هاي ناشناخته استان به روند توسعه شتاب بخشد.

دبير حزب موتلفه اسلامي استان گلستان گفت: استان گلستان با وجود منابع سرشار طبيعي و جاذبه‌هاي گردشگري و علي‌رغم اقدامات خوب انجام شده در برخي بخشي‌هاي هنوز به جايگاه اصلي خود نرسيده است كه بر رسيدن به جايگاهي كه در شان اين مردم بايد تلاش بيشتري شود.

سيدي خاطرنشان كرد: اين استان داراي نيروهاي توانمندي بيشماري است كه استاندار جديد بايد با ارائه برنامه‌اي در شناسايي اين نيروها همت كند تا در انجام سياست‌هاي دولت دهم مددكار وي باشد.

وي اظهار داشت: استفاده از نيروهاي اصولگرا كه معتقد به برنامه‌هاي احمدي‌نژاد هستند، مي‌تواند به روند برنامه‌هاي دولت و خدمت‌رساني به مردم سرعت بخشد.

دبير حزب موتلفه اسلامي استان گلستان بر ضرورت همكاري و همياري همه گروه‌هاي و چهر‌ه‌هاي سياسي و گروه‌هاي اصولگرا و نمايندگان تاكيد كرد و گفت: همه بايد به استاندار جديد گلستان در تحقق برنامه‌هايش كمك كنيم.

سيدي همچنين با اشاره به وظايف نمايندگان گفت: مهم‌ترين وظيفه نمايندگان به تاكيد مقام معظم رهبري و قانون، قانونگذاري و نظارت بر حسن اجراي آن است.

وي اظهار داشت: نقش نمايندگان در روند استان بسيار مهم است و بايد مديريت استان از توانمندي نمايندگان براي اجراي برنامه‌ها كمك گرفته شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.